Г Е О М Е Т Р І Я ДЛ Я 9-A i 9-В К Л А С У
14.05...9-В 15.05...9-А матеріалу за курс геометрії 9-го класу.
Правильні многокутники.
Теоретичний матеріал по темі "Правильні многокутники" ви можете знайти у підручнику на
сторінках 139-164.
Опрацювавши та повторивши теоретичний матеріал ви зможете пригадати та ознайомитись
з паступним:
а). пригадаєте формули довжини кола і площі круга (які ви ще вивчали у 6-му класі);
б). з поняттям правильного многокутника, сектора і сегмента круга;
в). з формулами радіусів вписаних та описаних кіл;
г). ознайомитесь з правилами побудови правильних многокутників.
Для самостійного виконання вам надається письмова робота за темою:"Многокутники.
Площі многокутників". Необхідно виконати один із наданих варіантів на ваш розсуд.
Завдання надіслати мені на пошту не пізніше 24.05.
alinavin16@gmail.com
19.05...9-В 22.05...9-А
21.05...9-В 22.05...9-А
Тема уроку: Декартові координати на площині. Вектори на площині.
Виконати завдання для перевірки знань №2, що стосується теоретичного матеріалу
у параграфах 6--10. Це завдання знаходиться на стор. 87-88 вашого підручника.
Бажано його виконати до 24.05, 25.05.
Вислати на пошту: alinavin16@gmail.com
Нижче знаходяться завдання для тих, хто не встиг здати вчасно!!!!
05.05 ТЕМА УРОКУ: Чотирикутники та їх площі.
05.05 ТЕМА УРОКУ: Чотирикутники та їх площі.
Учень знає:
види чотирикутників; їх
основні властивості;
формули для знаходження
площ чотирикутників;
розуміє: правильність та
відповідність малюнка та
задачі;
уміє: знаходити площі
чотирикутників;
Шановні дев’ятикласники!
З курсу
геометрії попередніх класів
вам відомі основні
формули для знаходження площ окремих видів
чотирикутників (паралелограм,ромб,квадрат, прямокутник, трапеція).Вашій
увазі пропонується декілька
задач за готовими
малюнками. Ці задачі двох
рівнів.
Рівень А --- більш легкий, а рівень В--- більш складніший (достатній та високий)Кожна задача рівня А оцінюється 3 балами, а кожна задача рівня В- 4 балами. Ви можете розв’язувати будь-які задачі на вибір. Все залежить від вас. Головне---це набрати побільше балів. Тож успіхів вам. Нижче пропонуються задачі.
Рівень А --- більш легкий, а рівень В--- більш складніший (достатній та високий)Кожна задача рівня А оцінюється 3 балами, а кожна задача рівня В- 4 балами. Ви можете розв’язувати будь-які задачі на вибір. Все залежить від вас. Головне---це набрати побільше балів. Тож успіхів вам. Нижче пропонуються задачі.
07.05 ТЕМА
УРОКА: Прямокутний трикутник.
Теорема Піфагора.
Учень знає: що таке прямокутний трикутник; катети та гіпотенуза;
розуміє: тригонометричні співвідношення між сторонами та кутами у прямокутному трикутнику;
Учень знає: що таке прямокутний трикутник; катети та гіпотенуза;
розуміє: тригонометричні співвідношення між сторонами та кутами у прямокутному трикутнику;
уміє: застосовувати
теорему Піфагора в розв’язанні задач;
Величезна кількість задач в геометрії розв’язується за допомогою теореми Піфагора.
Величезна кількість задач в геометрії розв’язується за допомогою теореми Піфагора.
Пригадаємо її. « У
прямокутному трикутнику квадрат
гіпотенузи дорівнює сумі
квадратів катетів»
Також є
відома властивість катета
та гіпотенузи у
прямокутному трикутнику, а
саме: «У прямокутному
трикутнику катет, що
лежить навпроти кута у 30 градусів вдвічі
менший за гіпотенузу»
Вашій увазі
пропонується тест та
задачі. Завдання початкового
та середнього рівнів оцінюються одним
балом,а решта завдань по два бали за кожне.
Виконані завдання
надсилайте мені на
пошту
alinavin16@gmail.com не пізніше
11.05 та 12.05.
------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------
Г Е О М Е Т Р І Я Д Л Я 9—А К Л А С У
Оновлені завдання на тиждень 04.05----08.05
К О Н Т Р О Л Ь Н А Р О Б О Т А
К О Н Т Р О Л Ь Н А Р О Б О Т А
Немає коментарів:
Нові коментарі наразі не дозволено.