понеділок, 4 травня 2020 р.

Геометрія 9-А, 9-В


  Г Е О М Е Т Р І Я  ДЛ Я  9-A i  9-В  К Л А С У

ПІДСУМКОВЕ ТЕСТУВАННЯ

Тривалість 14:00-15:00

Оновлені  завдання  на  тиждень 12.05-15.05  18.05-22.05
12.05...9-В        15.05...9-А    Тема уроку: Повторення і систематизація навчального
14.05...9-В        15.05...9-А                           матеріалу за курс геометрії 9-го класу.
                                                                       Правильні  многокутники.
Теоретичний матеріал по темі "Правильні многокутники" ви можете знайти у підручнику на
сторінках 139-164.
 Опрацювавши та повторивши теоретичний матеріал ви зможете пригадати та ознайомитись
з паступним:
а). пригадаєте формули довжини кола і площі круга (які ви ще вивчали у 6-му класі);
б). з поняттям правильного многокутника, сектора і сегмента круга;
в). з формулами радіусів вписаних та описаних кіл;
г). ознайомитесь з правилами побудови правильних многокутників.
 Для самостійного виконання вам надається письмова робота за темою:"Многокутники.
Площі многокутників". Необхідно виконати один із наданих варіантів на ваш розсуд.
Завдання надіслати мені на пошту не пізніше 24.05.
                            alinavin16@gmail.com



19.05...9-В                           22.05...9-А
21.05...9-В                           22.05...9-А

Тема уроку: Декартові координати на площині. Вектори на площині.
Виконати завдання для перевірки знань №2, що стосується теоретичного матеріалу
у параграфах 6--10. Це завдання знаходиться на стор. 87-88 вашого підручника.
Бажано його виконати до 24.05, 25.05.
Вислати на пошту: alinavin16@gmail.com



Нижче знаходяться завдання для тих, хто не встиг здати вчасно!!!!

05.05  ТЕМА  УРОКУ:  Чотирикутники  та  їх  площі.
Учень  знає:  види  чотирикутників;  їх  основні  властивості;
формули  для  знаходження  площ  чотирикутників;
розуміє:  правильність  та  відповідність  малюнка  та  задачі;
уміє:  знаходити  площі  чотирикутників;

Шановні   дев’ятикласники!
З  курсу  геометрії  попередніх  класів  вам  відомі  основні  формули  для  знаходження площ   окремих  видів  чотирикутників (паралелограм,ромб,квадрат, прямокутник, трапеція).Вашій  увазі  пропонується  декілька  задач  за  готовими  малюнками. Ці  задачі  двох  рівнів.
Рівень   А --- більш  легкий,  а  рівень   В--- більш  складніший (достатній  та  високий)Кожна  задача  рівня  А  оцінюється  3  балами, а  кожна  задача  рівня  В-  4  балами.  Ви  можете розвязувати  будь-які  задачі  на  вибір. Все  залежить  від  вас. Головне---це  набрати   побільше балів. Тож  успіхів  вам.  Нижче  пропонуються  задачі.


07.05    ТЕМА  УРОКА:  Прямокутний  трикутник.  Теорема  Піфагора.
 Учень  знає:  що  таке  прямокутний  трикутник;  катети  та  гіпотенуза;
розуміє: тригонометричні  співвідношення  між  сторонами та  кутами                  у прямокутному  трикутнику;
уміє: застосовувати  теорему  Піфагора  в  розв’язанні  задач;

 Величезна  кількість задач в геометрії  розв’язується за допомогою теореми  Піфагора.


Пригадаємо  її. « У  прямокутному  трикутнику  квадрат  гіпотенузи  дорівнює  сумі  квадратів  катетів»
Також  є  відома  властивість  катета  та  гіпотенузи  у  прямокутному  трикутнику,  а  саме: «У  прямокутному  трикутнику  катет,  що  лежить  навпроти  кута у 30 градусів  вдвічі  менший за  гіпотенузу»
 Вашій  увазі  пропонується тест та  задачі. Завдання  початкового  та середнього  рівнів оцінюються одним  балом,а  решта завдань по два бали за  кожне. 


Виконані  завдання  надсилайте мені  на  пошту 
alinavin16@gmail.com  не  пізніше  11.05  та  12.05.
------------------------------------------------------------------------------------------------
      Г Е О М Е Т Р І Я    Д  Л Я     9—А  К Л А С У

      Оновлені  завдання  на  тиждень    04.05----08.05
К О Н Т Р О Л Ь Н А Р О Б О Т А  

ЗА ТЕМОЮГЕОМЕТРИЧНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ

(Для вас пропоеується два варіанти на вибір)

 

       


Контрольну роботу розв'язати та надіслати на мою адресу до 12.05



9-A...08.05 Тема уроку: "Повторення ти систематизація навчального матеріалу.Чотирикутники.Їх види та властивості. Розв'язування задач.Чотирикутником називається фігура, яка складається з чотирьох точок і чотирьох відрізків, що послідовно їх сполучають. При цьому жодні три з даних точок не повинні лежати на одній прямій, а відрізки , що їх сполучають не повинні перетинатись.Дані точки називають вершинами чотирикутника, а відрізки, що їх сполучають, - сторонами чотирикутника.Відрізки, що сполучають протилежні вершини чотирикутника, називаються діагоналями.

Паралелограм - це чотирикутник, у якого протилежні сторони паралельні, тобто лежать на паралельних прямих.

Ознака паралелограма - якщо діагоналі чотирикутника перетинаються і в точці перетину діляться пополам, то цей чотирикутник - паралелограм.

Властивості елементів паралелограма : 

1) Протилежні сторони рівні.

2) Протилежні кути рівні.

3) Діагоналі в точці перетину діляться навпіл.

4) Сума кутів, що лежать на одній стороні дорівнює 180 градусів.

Прямокутник - це паралелограм, у якого всі кути прямі.

Особлива властивість прямокутника: діагоналі прямокутника рівні.

Ромб - це паралелограм, у якого всі сторони рівні.

Властивості діагоналей ромба: діагоналі ромба перетинаються під прямим кутом.Діагоналі ромба є бісектрисами його кутів.

Квадрат - це прямокутник, у якого всі сторони рівні.Оскільки сторони квадрата рівні, то він є ромбом. Тому квадрат має властивості прямокутника і ромба.

Властивості квадрата:

1) У квадрата всі кути прямі

2) Діагоналі квадрата рівні.

3) Діагоналі квадрата перетинаються під прямим кутом і є бісектрисами його кутів.
Пропоную розв'язати дві задачі

Задача №1

Діагональ паралелограма утворює з двома його сторонами кути 25 і 35 градусів.Знайдіть кути паралелограма.

Задача №2

Кути, утворені діагоналями ромба з однією з його сторін, відносяться, як 4:5.Знайдіть кути ромба.

Задачі розв'язати до 12.05.

Виконані завдання висилайте мені на мою пошту: alinavin16@gmail.com






Немає коментарів: