Алгебра 9-А, 9-В
Вам пропонується розв'язати
наступну контрольну роботу, а саме:
Тема уроку: РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ТЕКСТОВИХ ЗАДАЧ ЗА ДОПОМОГОЮ СИСТЕМИ ДВОХ РІВНЯНЬ З ДВОМА ЗМІННИМИ.
Нижче знаходяться завдання, для тих,хто не встиг здати вчасно!!!!
9-В...04.05 ТЕМА УРОКУ: Повторення матеріалу за курс алгебри з попередніх класів.
розуміє: правила додавання та віднімання, а також ділення та множення дробових виразів (зведення до спільного знаменника); уміє: виконувати елементарні дії над раціональними виразами;
ПІДСУМКОВЕ ТЕСТУВАННЯ
Тривалість 12:00 - 13:00
Оновлені завдання на тиждень 12.05-15.05 18.05-22.05
Оновлені завдання на тиждень 12.05-15.05 18.05-22.05
ОНОВЛЕНІ
ЗАВДАННЯ З АЛГЕБРИ ДЛЯ 9-А та 9-В класів
12.05-15.05
13.05.......9-А
13.05......9-В
13.05......
9-А
13.05......9-В
14.05.......9-А
Шановні дев'ятикласники!
Ми продовжуємо повторювати
навчальний матеріал за минулі роки та за курс
алгебри 9-го класу.
Тему "Квадратична
функція, її графік та властивості" ви зможете повторити
за підручником на стор. 68---83.Вам
пропонується розв'язати самостійну роботу
до 19.05.
Робота буде обов'язково оцінена.
До написання контрольного
підсумкового тесту рекомендую вам повторити
тему "Квадратична функція". В якості
повторення розв'яжіть домашню самостійну
роботу,
що знаходиться на сторінках 137, 138 та 139
ОНОВЛЕНІ
ЗАВДАННЯ ДЛЯ 9-А та 9-В КЛАСІВ З АЛГЕБРИ
18.05--22.05
18.05.......9-В
20.05.......9-А
20.05.......9-В
20.05.......9-А
20.05.......9-В
21.05.......9-А
Ми продовжуємо повторювати
вивчений матеріал, а саме:
Тема уроку: РОЗВ'ЯЗУВАННЯ СИСТЕМ ЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ ТА РІВНЯНЬ ДРУГОГО СТЕПЕНЯ З ДВОМА ЗМІННИМИ
Системи,
що складаються з двох лінійних рівнянь з двома змінними вивчались
нами ще у курсі алгебри 7-го класу,
а системи рівнянь другого степеня з двома змінними
у курсі алгебри 9-го класу, але
способи розв'язування таких систем практично однакові:
1). графічний спосіб
розв'язування;
2). спосіб підстановки;
3). спосіб додавання або
спосіб віднімання;
4). спосіб заміни
змінних;
"Системи рівнянь другого степеня з двома
змінними"
Ви можете виконати один із
варіантів запропонованої контрольної роботи.
Тема уроку: РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ТЕКСТОВИХ ЗАДАЧ ЗА ДОПОМОГОЮ СИСТЕМИ ДВОХ РІВНЯНЬ З ДВОМА ЗМІННИМИ.
Повторити теоретичний матеріал
можна за підручником на стор. 131, 132.
Оскільки зараз відбувається
написання великої кількості різних контрольних
робіт та виконання тестових
завдань, то домашнє завдання буде простішим, а
саме: " Завдання
для перевірки знань на стор.138, 139"
БАЖАЮ ВСІМ УСПІХУ! НАДСИЛАЙТЕ
ВИКОНАНІ ЗАВДАННЯ СКОРІШЕ!
МОЯ ПОШТА: alinavin16gmail.com
9-В...04.05 ТЕМА УРОКУ: Повторення матеріалу за курс алгебри з попередніх
9-А...06.05 Тотожні
перетворення раціональних виразів.
Учень знає: формули
скороченого множення;правила скорочення
дробових виразів;розуміє: правила додавання та віднімання, а також ділення та множення дробових виразів (зведення до спільного знаменника); уміє: виконувати елементарні дії над раціональними виразами;
Шановні дев’ятикласники!!!
Тотожні перетворення раціональних виразів ми з вами вивчали ще 7-му та 8-му класах.
Тотожні перетворення раціональних виразів ми з вами вивчали ще 7-му та 8-му класах.
У 7-му
класі:додавання, віднімання
та множення одночленів
та многочленів.
У 8-му класі:всі
дії над дробовими
виразами,тобто такими, які передбачають ділення на
змінну величину. До
класної роботи (в якості повторення) можна віднести №71, №105 з
підручника алгебри за 9-й клас. Ці завдання знаходяться на
стор.20 та стор.27.
ПОСИЛАННЯ на відеоурок:https://www.youtube.com/watch?v=ySWDCinSfwo
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
виконати завдання за
темою «Перетворення раціональних виразів»(виконувати
тільки перших три завдання з одного із наданих варіантів)
Виконати завдання
до 10.05
9—А...06.05 ТЕМА УРОКУ:РОЗВ’ЯЗУВАННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ РІВНЯНЬ.
9---В...06.05 РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ВПРАВ.
Давайте повторимо розв’язування раціональних рівнянь,котрі вивчалися у курсі алгебри 8-го класу.
Алгоритм розв’язування дробових раціональних рівнянь з одним невідомим:
1).
Зібрати всі члени
рівняння у ліву
його частину.
Тоді рівняння набуває вигляду F(Х)/H(X) = 0;
Тоді рівняння набуває вигляду F(Х)/H(X) = 0;
2). Знаходимо найменший
спільний знаменник усіх
дробів у лівій частині рівніння;
3). Множимо обидві
частини рівняння на
знайдений спільний знаменник;
4).
Перетворене ціле алгебраїчне
рівняння розв’язуємо відомими
нам способами;
5). Перевіряємо знайдені корені
на «зайві».Знаменник не
повинен дорівнювати О.
6). Записуємо відповідь
до рівняння.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: №72 (стор.21) підручника здати
до 10.05
9-А...07.05 ТЕМА УРОКУ: ПОВТОРЕННЯ
МАТЕРІАЛУ З КУРСУ
9-В...06.05 АЛГЕБРИ 8-ГОКЛАСУ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КВАДРАТНИХ ТА
БІКВАДРАТНИХ РІВНЯНЬ.
Рівняння виду
аХ2 + bX + c = 0, де Х- змінна,
а-не дорівнює 0 називається
квадратним.
Пам’ятаємо про
ДИСКРИМИНАНТ: D = b2 – 4ac.
Рівняння виду аХ4 + bX2 + c = 0 називається біквадратним.
Самостійна
робота:
1). Розв’язати квадратні
рівняння:
а). 3Х – Х2 = 0;
б).
2Х2 + 4 = 0;
в).
– 3Х2 + 27 = 0;
г). Х2 – 9Х + 8 = 0;
д). 4Х + Х2 + 15 = 0;
е).
Х2 + 8Х + 7 = 0.
2).
Розв’язати біквадратні
рівняння:
а). Х4 – Х2 – 6 = 0;
б). Х4 + 5Х2 + 4 = 0
РОЗВ’ЯЗАННЯ ЦИХ
РІВНЯНЬ НАДАТИ ДО
10.05.
Нагадую мою пошту : alinavin16@gmail.com