понеділок, 4 травня 2020 р.

Алгебра 9-А, 9-В

  Алгебра 9-А, 9-В

ПІДСУМКОВЕ ТЕСТУВАННЯ

 Тривалість 12:00 - 13:00

Оновлені  завдання  на  тиждень  12.05-15.05    18.05-22.05
ОНОВЛЕНІ ЗАВДАННЯ З АЛГЕБРИ ДЛЯ 9-А та 9-В класів

                            12.05-15.05

13.05.......9-А                                                       13.05......9-В
13.05...... 9-А                                                       13.05......9-В
14.05.......9-А

                               Шановні дев'ятикласники!

Ми продовжуємо повторювати навчальний матеріал за минулі роки та за курс
алгебри  9-го класу.
 Тему "Квадратична функція, її графік та властивості" ви зможете повторити
за підручником на стор. 68---83.Вам пропонується розв'язати самостійну роботу
до 19.05. Робота буде обов'язково оцінена.
  До написання контрольного підсумкового тесту рекомендую вам повторити
тему "Квадратична функція". В якості повторення розв'яжіть домашню самостійну
роботу, що знаходиться на сторінках 137, 138 та 139

     Текст письмової роботи додається нижче.

ОНОВЛЕНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ 9-А та 9-В КЛАСІВ З АЛГЕБРИ
   
                              18.05--22.05

 18.05.......9-В                                                            20.05.......9-А
 20.05.......9-В                                                            20.05.......9-А
 20.05.......9-В                                                            21.05.......9-А

 Ми продовжуємо повторювати вивчений матеріал, а саме:

Тема уроку: РОЗВ'ЯЗУВАННЯ СИСТЕМ ЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ ТА РІВНЯНЬ ДРУГОГО СТЕПЕНЯ З ДВОМА ЗМІННИМИ
 Системи, що складаються з двох лінійних рівнянь з двома змінними вивчались
нами ще у курсі алгебри 7-го класу, а системи рівнянь другого степеня з двома змінними
у курсі алгебри 9-го класу, але способи розв'язування таких систем практично однакові:

  1). графічний спосіб розв'язування;
  2). спосіб підстановки;
  3). спосіб додавання або спосіб віднімання;
  4). спосіб заміни змінних;
  Вам пропонується розв'язати наступну контрольну роботу, а саме:
      "Системи рівнянь другого степеня з двома змінними"
Ви можете виконати один із варіантів запропонованої контрольної роботи.

Бажано здати до 25.05--26.05 на мою пошту   alinavin16@gmail.com


Тема уроку: РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ТЕКСТОВИХ ЗАДАЧ ЗА ДОПОМОГОЮ СИСТЕМИ ДВОХ РІВНЯНЬ З ДВОМА ЗМІННИМИ.
Повторити теоретичний матеріал можна за підручником на стор. 131, 132.
Оскільки зараз відбувається написання великої кількості різних контрольних
робіт та виконання тестових завдань, то домашнє завдання буде простішим, а
саме: " Завдання для перевірки знань на стор.138, 139"

БАЖАЮ ВСІМ УСПІХУ! НАДСИЛАЙТЕ ВИКОНАНІ ЗАВДАННЯ СКОРІШЕ!
МОЯ ПОШТА:  alinavin16gmail.com

Нижче знаходяться завдання, для тих,хто не встиг здати вчасно!!!!

9-В...04.05  ТЕМА  УРОКУ: Повторення  матеріалу  за  курс  алгебри  з попередніх  класів.
 9-А...06.05  Тотожні  перетворення  раціональних  виразів.
Учень знає:  формули  скороченого  множення;правила  скорочення  дробових  виразів;
розуміє:  правила  додавання  та  віднімання,  а  також  ділення                    та множення  дробових виразів (зведення до спільного знаменника); уміє:  виконувати  елементарні  дії  над раціональними  виразами;
     Шановні  девятикласники!!!
Тотожні  перетворення  раціональних  виразів  ми  з  вами  вивчали  ще  7-му  та  8-му  класах.
У 7-му  класі:додавання,  віднімання  та  множення  одночленів  та  многочленів.
У 8-му  класі:всі  дії  над  дробовими  виразами,тобто  такими, які передбачають  ділення на  змінну  величину. До  класної  роботи (в якості повторення) можна віднести  №71,  №105 з  підручника  алгебри  за  9-й  клас. Ці завдання знаходяться  на  стор.20 та  стор.27.
ПОСИЛАННЯ на відеоурок:https://www.youtube.com/watch?v=ySWDCinSfwo
ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ:  виконати  завдання  за  темою «Перетворення раціональних  виразів»(виконувати тільки перших три  завдання з одного із наданих варіантів)

 Виконати  завдання  до  10.05

9—А...06.05 ТЕМА УРОКУ:РОЗВЯЗУВАННЯ  РАЦІОНАЛЬНИХ РІВНЯНЬ.
9---В...06.05 РОЗВЯЗУВАННЯ   ВПРАВ.
Давайте повторимо розвязування раціональних рівнянь,котрі  вивчалися у курсі алгебри 8-го класу.
Алгоритм розвязування дробових раціональних рівнянь з одним невідомим:
1). Зібрати  всі  члени  рівняння  у  ліву  його  частину.
Тоді рівняння набуває  вигляду   F(Х)/H(X) = 0;
 2). Знаходимо  найменший  спільний  знаменник  усіх  дробів  у  лівій частині  рівніння;
3). Множимо  обидві  частини  рівняння  на  знайдений  спільний  знаменник;
4). Перетворене  ціле  алгебраїчне  рівняння  розв’язуємо  відомими  нам  способами;
5). Перевіряємо  знайдені  корені  на  «зайві».Знаменник  не  повинен  дорівнювати О.
6). Записуємо  відповідь  до  рівняння.
ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ: №72 (стор.21) підручника  здати  до  10.05


 9-А...07.05 ТЕМА  УРОКУ:  ПОВТОРЕННЯ  МАТЕРІАЛУ  З  КУРСУ
 9-В...06.05 АЛГЕБРИ  8-ГОКЛАСУ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ  КВАДРАТНИХ              ТА  БІКВАДРАТНИХ  РІВНЯНЬ.
Рівняння  виду         аХ2 + bX + c = 0,  де   Х- змінна,  а-не дорівнює  0  називається  квадратним.
Пам’ятаємо  про  ДИСКРИМИНАНТ:   D = b2 – 4ac.
Рівняння  виду аХ4 + bX2 + c = 0 називається  біквадратним.
Самостійна  робота:
 1).  Розв’язати  квадратні  рівняння:
                                                 а).  3Х – Х2 = 0;
                                                 б).  2Х2 + 4 = 0;
                                                 в).  – 3Х2 + 27 = 0;
                                                 г).  Х2 – 9Х + 8 = 0;
                                                 д).  4Х + Х2 + 15 = 0;
                                                 е).  Х2 + 8Х + 7 = 0.
 2).  Розвязати  біквадратні  рівняння:
                                                а).  Х4 – Х2 – 6 = 0;
                                                б).  Х4 + 5Х2 + 4 = 0

РОЗВЯЗАННЯ  ЦИХ  РІВНЯНЬ  НАДАТИ  ДО  10.05.

Нагадую мою пошту : alinavin16@gmail.com