неділя, 3 травня 2020 р.

Домашнє завдання з Математики 6- В



  ПІДСУМКОВЕ ТЕСТУВАННЯ  


Час виконання 14:00-15:00

Домашнє завдання з Математики 6- В
 ОНОВЛЕНІ ЗАВДАННЯ З МАТЕМАТИКИ У 6-В КЛАСІ
 з  12.05-14.05; 18.05-21.05

 12.05  Тема уроку: КООРДИНАТНА  ПЛОЩИНА
     
   Шановні  шестикласники!

   Я сподіваюсь, що ви непогано засвоїли основні поняття, які стосуються координатної
площини і зможете дати відповіді на наступні запитання:
            1). Як називають осі координат?
            2). Як називають точку перетину осей координат?
            3) Як називають впорядковану пару чисел, що визначає положення точки
                        на площині?
            4). Як записують координати точки?
            5). Як поділено координатну площину на чверті?
В якості класної роботи прононую вам виконати №1524 (достатнього рівня). Обов'яз-
ково треба виконати малюнок 133 і дати відповіді по зазначеним пунктам.
          Ще раз раджу вам переглянути теоретичний матеріал на стор. 262--265.
          А ми далі продовжуємо малювати за координатами.

 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:  №1532 (високий рівень)
  "А яка тварина тобі посміхається?"
 Виконання цього завдання є обов'язковим на оцінку!!!

13.05 Тема уроку: ПРИКЛАДИ ГРАФІКІВ ЗАЛЕЖНОСТЕЙ
                                   МІЖ ВЕЛИЧИНАМИ
На координатній площині часто будують графіки залежностей між
різними величинами, наприклад:
       а). зміна температури повітря протягом доби;
       б). зміна відстані рухомого тіла від часу при незмінній швидкості;
Взагалі графіки дають гарне наочне уявлення залежностей між величинами.
Графіки широко застосовуються в медицині (кардіограми; зміна температури тіла хворого протягом доби; у статистиці....).
Я раджу вам уважно прочитати теоретичний матеріал, що знаходиться у вашому підручнику на стор.272---275.
На цьому уроці ми зупинимось на прикладі №1, що знаходиться на стор.272; 273.
Аналогічно до цього прикладу у класній роботі розглянемо №1539(середній рівень), та №1541. У №1541 на осі ОХ будемо відкладати значення часу, а на осі ОУ кількість деталей, що виготовляв майстер, а саме:
                 за 1 год---10 деталей;
                 за 2 год---20 деталей;
                 за з год---30 деталей і т. д.
На осі ОУ нахай 1 см відповідає 10 деталям, тоді 2 см---20 деталям і т. д. Ви маєте
всі отримані точки з'єднати і у вас вийде відрізок.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: параграф 54.  №1540, 1544 (середній рівень)
 Увага!!! у №1544 є опечатка. Мова йде не про малюнок 139, а про малюнок 138!!!

14.05  Тема  уроку: ПРИКЛАДИ ГРАФІКІВ ЗАЛЕЖНОСТЕЙ                                  МІЖ ВЕЛИЧИНАМИ
На цьому уроці ми з вами маємо більш детально розглянути і опрацювати приклад №3,що знаходиться у підручнику на стор. 274.
Для побудови графіка цього руху слід пам'ятати, що для знаходження пройденої відстані,ми використовуємо відому формулу руху: S = V*t, тобто за 2 години мотоцикліст здолає відстань 40*2 = 80(км), а за 3 год 40*3 = 120(км) і т. д. Якщо з'єднати всі отримані точки, то отримаємо довгий відрізок. (мал. 137).
Робота в класі: №1547, 1550.
 У номері  1550 горизонтальна частина графіка- це час відпочинку туриста. 
Намагайтеся надати відповіді на запитання письмово по пунктам. В мережі можна
знайти відеоуроки по цій темі.
 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: 54 .Розв'язати №1551.
ОНОВЛЕНІ ЗАВДАННЯ З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ УЧНІВ 6-В КЛАСУ
 З 18.05------------22.05

18.05 Тема урока: ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА №10
                                "ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІ І ПАРАЛЕЛЬНІ ПРЯМІ.
                                 КООРДИНАТНА ПЛОЩИНА. ГРАФІКИ."
ШАНОВНІ ШЕСТИКЛАСНИКИ!
Вам необхідно розв'язати контрольну роботу, яка надається нижче. Ви обираєте один із поданих варіантів на свій власний розсуд.Контрольна робота по цій темі середнього рівня. Вона зовсім нескладна. Як мені підказує мій власний досвід, учні зазвичай пишуть її досить непогано. Виконану контрольну роботу надсилайте мені на пошту:alinavin16gmail.com до 21.05 або 22.05
НЕ ЗАБУВАЄМО, ЩО 21.05 ВІДБУДЕТЬСЯ ПІДСУМКОВЕ КОНТРОЛЬНЕ
ОЦІНЮВАННЯ З МАТЕМАТИКИ ЗА КУРС 6-ГО КЛАСУ ( 14:00---15:00).



19.05 Тема уроку: ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА КУРС МАТЕМАТИКИ 6-ГО КЛАСУ,
 ДОДАТНІ ТА ВІД'ЄМНІ ЧИСЛА. МОДУЛЬ ЧИСЛА.ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ЧИСЕЛ.
    У курсі математики 6-го класу ми вивчили таку важливу тему: "Раціональні числа та
дії над ними". Ця тема досить велика. ЇЇ зручно поділити на окремі логічні частини.
На цьому уроці нам треба ще раз пригадати поняття додатного та від'ємного числа, а також
поняття модуля числа. Пригадайте як порівнюються між собою додатні та від'ємні числа.
З теоретичною частиною ви можете ознайомитись у своєму підручнику. В якості домашнього
завдання можете виконати фрагмент контрольної роботи. Пам'ятаємо, чим більше розв'язуємо, тим більше оцінок. Виконуємо один із варіантів на вибір. Тема цієї письмової роботи
"Додавання і віднімання раціональних чисел. Розкриття дужок."



20.05 Тема уроку: ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА КУРС МАТЕМАТИКИ 6-ГО КЛАСУ.
МНОЖЕННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ЧИСЕЛ.ВЛАСТИВОСТІ МНОЖЕННЯ.
 Дану тему ми вивчали під час дистанційного навчання. Спробуйте дати відповіді на наступні
запитання:
       1). Сфрмулюйте правило множення двох чисел з різними знаками;
       2). Сфрмулюйте правило множення двох від'ємних чисел;
       3). Чому дорівнює добуток чисел, якщо хоча б один із множників дорівнює нулю?
       4). Повторіть та сформулюйте переставну і сполучну властивості множення;
       5). Що називається коефіцієнтом буквеного віразу?
       6). У чому полягає розподільна властивість множення?
       7). Що означає "розкрити дужки";
       8). Що означає "винести спільний множник за дужки"?

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: стор. 218; 222. Розв'язати №1203; 1209; 1228.
21.05 Тема уроку: РОЗКРИТТЯ ДУЖОК. ПОДІБНІ ДОДАНКИ ТА ЇХ ЗВЕДЕННЯ
 Пригадайте розподільну властивість множення: (а+в)*с=а*с+в*с

Доданки, що мають однакову буквену частину, називають подібними доданками.

Наприклад: 7х-8х+х. В них спільна частина Х.

Щоб звести подібні доданки, достатньо додати їх коефіцієнти і знайдений 
результат помножити на спільну буквену частину.

Наприклад: 7х+х-6х=2х.

Як розкрити дужки?

Наприклад: -4(-5а+7)=-4*(-5а)+(-4)*7=20а-28.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: виконуємо у зошиті запропоновані фрагменти контрольних робіт.
 На мою пошту:    alinavin16@gmail.com


 Нижче знаходяться старіші завдання, для тих, хто не встиг виконати вчасно!!!!

 М А Т Е М А Т И К А      6—В  К Л А С
 Оновлені  завдання  на новий  тиждень 04.05--08.05
              
 04.05   Тема  уроку:   КООРДИНАТНА    ПЛОЩИНА
 Учень знає: основні поняття (осі координат, початок  координат, вісь абсцис, вісь ординат); означення  прямокутної  системи  координат;
розуміє:  розташування  осей  координат;  як  відшукувати     координати  точки;  як  за  заданими  координатами  відмітити  точкуна координатній  площині; уміє:  побудувати  на  координатній площині  точку  за  заданими координатами  і  навпаки; Декілька  наступних  уроків  буде  присвячено  вивченню  поняття  «координатна  площина».
Хочу  сказати,  що  це  досить  цікава  тема. Дітям  вона  подобається.  Вони  із  задоволенням  виконують вправи.  Створюють  за  допомогою  точок  різні  фігури (дельфінів, літачків  та  інш…)
Розташування  точки  на  координатній  прямій  визначається  одним  числом,  яке і  називають  координатою  цієї  точки. А як  визначити  розташування  тточки  на  площині? З  цим  питанням  ви можете  ознайомитись  по  підручнику  стор.263, 265.
Особливо  хочу  звернути  вашу  увагу  на  те,  що  пара  чисел( Х; У)  є  впорядкованою!!!
На  першому  місці  завжди   пишуть  абсцису  точки;  на  другому  місці  завжди  ординату  точки.!!!
Щоб  визначити  розташування  будь-якої  точки  на  площині  треба  знати  її  координати.
Попробуйте  виконати  самостійно:  №1497 (початковий рівень),  №1498 (середній рівень).
Домашнє  завдання:§53,  №1499; 1501 (середній рівень). 
Бажаю  успіху!

 05.05  ТЕМА  УРОКУ:   КООРДИНАТНА  ПЛОЩИНА.
                                           
                 Доброго  дня,  діти!
  На  другому  уроці,  який  присвячується  темі «Координатна  площина»  ми  будемо  вчитися вдосконалювати  свої  навички  у  визначенні  координат  заданих  точок.
Координатною  площиною  називається  така  площина,  в  якій  проведено  дві  перпендикулярні  прямі,  що  перетинаються  в  точці  О—їх  спільному  початку  відліку  та  вибраному одиничному  відрізку  на  кожній  з  них  і  напрямком («стрілочка») зростання  чисел.
Описану  координатну  площину  ще  називають   Декартовою  площиною  на  честь французського  філософа   Рене  Декарта (1596—1650) якому  належить  ідея  введення  координат у  математиці. В  підручнику  на  стор.267  можна  розв’язати  №1502,  1504 (середній  рівень).
Домашнє  завдання:  § 53, №1505,  1508(середній  рівень)

  06.05         ТЕМА  УРОКУ:  КООРДИНАТНА  ПЛОЩИНА.

Доброго  дня,  шановні  мої  шестикласники!!!
Ми  продовжуємо  вивчати  цікаву  тему  « Координатна  площина». Як  з’ясувалось,  можна малювати  за  координатами:  створювати  власноруч  різноманітні  фігурки  тварин;  писати  великі  літери;  малювати  літачки,  прапорці,  кораблики  та  багато  іншого.
 Це  все  стало  можливим  завдяки  відкриттю  великого  вченого  Рене  Декарта,  про  якого йшлася  мова  на  попередньому  уроці. Геніальне  відкриття  Рене  Декарта  полягає  в  тому,  що  він  вперше  поєднав  алгебру та  геометрію,  ввівши  систему  координат  і  встановивши  відповідність  між  точкою  і  впорядкованою  парою  чисел.        
А…………….( Х; У )
Дайте  відповіді  на  наступні  запитання:
1).Що  називається  прямокутною  системою  координат?
 2).Як  називаються  координатні  осі?
3).Що  називають  координатами  точки?
4).Як  записують  координати  точки  на  площині?
5).На  скільки  чвертей  поділено  координатну                                                             площину?
6).Чому  дорівнює  перша  координата  точки,  що                                                         лежить  на  осі   Оу?
7).Чому  дорівнює  друга  координата  точки,  що                                                           лежить  на  осі  Ох?

         
             ЗНАЙДІТЬ  «КЛЮЧОВЕ»  СЛОВО  У  КРОСВОРДІ:   
 Можна  виконати  вправу  з  підручника  №1518 (достатній рівень).+ кросворд= оцінка

 Домашнє  завдання:    53. На  оцінку  побудувати  фігурку  дельфіна або вертоліта.

               
07.05  ТЕМА  УРОКА:  КООРДИНАТНА  ПЛОЩИНА.
 Це  останній  урок  з  теми  «Координатна  площина».Виконуючи  попереднє

домашнє  завдання   ви,  мабуть  зрозуміли,  що  за  допомогою  координат  точок  можна  будувати найрізноманітніші  фігури  і  навіть  малюнки.
У  класі  пропоную  зробити  завдання №1511, 1515 (середнього рівня),  а  також  наступний кросворд (на  оцінку):
                                             

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ:§ 53. Побудувати  на  вибір  одну  із  фігурок: «Гидке  каченя» або «Куди  йде  слоненя?»


Виконані роботи прошу надсилати на мою адресу: alinavin16@gmail.com   
     до 12.05 !!!!